31 grudnia 2009

Wymiankowe

Tak jak poprzednio wspominałam brałam udział w wizażowych wymianach.

Prezent na mikołajkową wyglądał tak:
dostała go jannet21

 
 

I drugi prezent na gwiazdkową, dla Just-in:
 

 





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A do mnie przyleciały prezenty od pfff34:
 
 

I od Hani739:

 
 

Chciałabym również podziękować za kartę z życzeniami świątecznymi dla Beaux - Martyny i Glinki, bardzo dziękuję, strasznie się miło mi zrobiło, że ktoś o mnie pamiętał. :*
(zdjęcia dorzucę jak wróci do mnie karta pamięci od aparatu)

6 komentarzy:

  1. Wielu super oryginalnych pomysłów ,sukcesów i zadowolenia życzę w nadchodzącym Nowym Roku!!!!

    p.s. Dziękuje za wszystkie rady na wizażu! Patrzę na Twoje prace i jestem pełna podziwu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Za przyzwoleniem - pozwole sobie byc wdzieczną obserwatorką Twojego bloga. Twoje prace są imponujące.

    Pozdrawiam:
    Cleo vel Hamalielka

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w Nowym Roku!
    Życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowia, radości, uśmiechu każdego dnia oraz realizacji wszystkich planów, marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. DZiękuję bardzo za odwiedziny i życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko! ale piękne świąteczne kreacje!!! padłam normalnie! :-O
    masz talent!
    Zapraszam do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Moderacja służy mi tylko do tego, abym mogła przeczytać każdy komentarz, nawet ten dołączony do starszych postów. :)

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie kilku ciepłych słów.

Julka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...