27 czerwca 2008

Wymęczony składak

Własnie skończyłam składak, wymęczony, ale jest. Kiedyś kupiłam papiery z którymi teraz nie bardzo wiem co zrobić, więc postawiłam sobie cel: zużyć je wszystkie, nie powiem żeby to było proste, ponieważ niektóre na pierwszy rzut oka wydaja mi się zupełnie niepasujące do niczego, ale jak je wybiorę do dalszej obróbki to okazuje się, że jednaj da sie coś z nich zrobić.



Składak jakiś taki nie mój, choć jak teraz patrzę na fotki to coraz bardziej mi leży. Widać, za mało pracowałam z fioletem, szczególnei w połączeniu z żółciami czy pomarańczami. tym razem fiolet w formie kartki gratulacyjnej z okazji narodzin Maleństwa.











A to mój mały pomocnik i recenzent wszystkich prac, bez jego oceny nie moze sie obejść, praktycznie nie ma pracy, której nie ocenił :D

I jako bonus dla odwiedzających mam krótkie wideo jednej z takich recenzji. Dzieciaki są kochane!!! Buziaki dla Ciebie Kamilku :* :* :*


video

Pokochałam fiolet

Oglądając prace pewnej scraperki (Anai) zakochałam się w fioletach, trudno było się od tego zauroczenia uwolnić, więc w końcu przyszedł ten czas kiedy zakupiłam fioletowy karton i wziełam sie za wymarzona kartkę. Coś czuję, że ta miłość czybko nie przeminie :D
Kartka wyrwana z poezji Leśmiana, szkoda, żeby myszy zjadły, kwiaty z truskawkowego pola u teściów.



Na warsztacie leży jeszcze niedokończony składak w niemoich zupełnie kolorach, musze go skończyć w końcu i lecimy dalej z ... no własnie nie wiem, kartki, składaki, notes a moze ATC na klubową wymianę? Zobaczymy w trakcie. :)





Kartka zupełnie romantyczna

Wczoraj wpadłam na genialny pomysł na kartkę, kartek robię mało, jakoś z trudem mi przychodzą, zupełnie nie wiem dlaczego przecie to mniej roboty niż notes czy składak czy jeszcze inne cudo. Nawet mi sie spodobało, wiec chyba dziś polecą następne :D



Specjalne podziękowania lecą do Elianki za podarowanie mi pieknych serwetek z różami :* oraz dla Mony_63 za papier bazowy.








LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...