25 listopada 2012

W polskich lasach pięknie jest!

Jakiś czas temu, tj wiosną koleżanka prosiła mnie o pomoc w zrobieniu albumu pt tytułem: Fascynująca przyroda polskich lasów. Było dużo pomysłów, czasu mało, wszystko na raty i ostatnią chwilę, ale wyszło całkiem fajnie. Wszystko na bazie UHK-owych papierów, zdjęcia jakie są - takie są, niestety nie miałam możliwości zrobienia fotek, bo jak oddawałam album, był jeszcze niedopieszczony. 
Przy zdjęciach dodane są opisy roślin i zwierząt, oraz cytaty z literatury. 
Mam nadzieję, że spojrzycie na naszą wspólną pracę łaskawym okiem.


















3 komentarze:

  1. Piękny album, a do tego fantastyczne zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album,warto pooglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemny album.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Moderacja służy mi tylko do tego, abym mogła przeczytać każdy komentarz, nawet ten dołączony do starszych postów. :)

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie kilku ciepłych słów.

Julka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...