30 października 2008

I na zakupy czasami się wypuszczam

Żeby nie było że się obijam to pokazuję się na chwilę.

Wczoraj przyjechały do mnie arkusze tektury modelarskiej a dziś zakupy ze Scrapartu. Normalnie aż chce się tworzyć od razu!

Szykuję się do dużego albumu, zobaczymy jak to wyjdzie... Mam nadzieje, ze klientka będzie zadowolona.

Poza tym wziełąm się za wpis do Damurkowego wędrasia, poszalałam sobie trochę, oczywiście nie mogło zabraknąć jednego z moich ulubionych połączeń kolorów. hahaha

Mam nadzieje, ze jutro Wam go pokarzę.

3 komentarze:

  1. Bardzo ładne zakupy :D na te papiery retro polowałam, ale już ich nie było jak zamawiałam przydasie

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie pieknosci zakupiłaś ,Jednym słowe zaszalałas ja tez uwielbiam zakupy ,potem jakos nawet natchnienie przychodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Te retro bardziej mi się podobają, abstract pójdzie jako tło bazowe a z retro mam zamiar robić dodatki, ale zobaczymy co z moich założeń wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń

Moderacja służy mi tylko do tego, abym mogła przeczytać każdy komentarz, nawet ten dołączony do starszych postów. :)

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie kilku ciepłych słów.

Julka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...