19 sierpnia 2008

Zaległości mi się nazbierało...

Sporo zaległości nazbierało się, więc lecimy od początku.

Brałam udział w wymiance klubowej, zadanie do wykonania podałam w poście poniżej. Dla mnie przypadła do obdarowania Stonka - Mamuta i powstał w jej ulubionym kolorze szpatułkowiec - zawieszka.

Nie dawała mi spokoju i przed samą wysyłką przewierciliśmy dziurkę z lewej strony i w dodatkową dziurkę poszło dyndadełko, niestety nie zdążyłam zrobić fotki.




Zrobiłam sobie kilka dni odpoczynku po ksiażkowym maratonie. Fajnie było zrobić coś innego. Padło na kartki, oto one:






I wspomniane wcześniej książki, trochę ich się nazbierało, bo to produkcja zeszłotygodniowa. :D




















Uffff.... to wszystko. Na razie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moderacja służy mi tylko do tego, abym mogła przeczytać każdy komentarz, nawet ten dołączony do starszych postów. :)

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie kilku ciepłych słów.

Julka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...