30 czerwca 2008

Słoneczka mi potrzeba



Zainspirowana pracą pewnej Pasiakowej postawiłam sobie wyzwanie, zrobić kartkę w żółci. Nie powiem, nie było mi na pierwszy rzut oka łatwo, bo chciałam ja wykonać z użyciem farby i żeby była na niej sówka. Wszystko udało mi się zrealizować, więc zadanie uważam za wykonane w 100% wg planu, efekt też mnie zadawala.

Pojechaliśmy dziś też na małą wycieczkę do lasu, grzybów nie znaleźliśmy, ale za to fajny las na spacery, z grubym, uginającym sie pod stopami mchem i miejscami poziomkowymi. Mniam :p

A oto wspomniana kartka, oczywiście urodzinowa.





4 komentarze:

  1. Sowa z tych wymiatających.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sowa (i kartka) jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ ja tu dawno nie byłam! :)

    piękna karteczka, bardzo sówkowa, i zółciutka ;) i bardzo piekna :)

    OdpowiedzUsuń

Moderacja służy mi tylko do tego, abym mogła przeczytać każdy komentarz, nawet ten dołączony do starszych postów. :)

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie kilku ciepłych słów.

Julka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...