17 kwietnia 2009

Niby jestem

Wyszłam na chwilę z niebytu. 

Asiu, dziekuję za pamięć i życzenia :*

Coś tam niby grzebię, ale nędznie mi to idzie, nawet chęci zbytnio nie mam :/

Ale parę zaleglości mogę pokazać:

Podziękowanie

Kiedyś tam zrobiona na wyzwania na scrapie:

Wizażowy kartkolotek, poleciała do jednej takiej z życzeniami urodzinowymi, ale ta nic się nie odzywa, pewnie się nie spodobało

Też wyzwanie jak wyżej, ale z kolei jest świeża, wczoraj skończona :)

Jeszcze tam trochę jest kartek do poprawy, porzuconych, album też czeka na odpowiedni czas, może kiedyś to pokończę.

Miłego dnia życzę

5 komentarzy:

  1. Jak się nie odzywa, jak się nie odzywa, jak pisała, że ptaszorki urocze z półki na mnie łypią , humor poprawiają i inspirują :) Wszystkie kartki ekstra są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze że jesteś..kwaituszki szydełkowe pięknie sie prezentują ..a karteczka z samochodzikiem rewelacyjna:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Elia - wybacz, zaglądałam tu i tam, widocznie się mijamy ostatnio :*
    Perełko - dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Nir no w koncu wylazlas z jakichs szuwarów
    koniecznie odezwij się do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombastyczne karteluchy - widże, ze spasowały ci koronkowe kwiatuszki :-)

    OdpowiedzUsuń

Moderacja służy mi tylko do tego, abym mogła przeczytać każdy komentarz, nawet ten dołączony do starszych postów. :)

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie kilku ciepłych słów.

Julka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...