8 grudnia 2008

Czyżby świąteczny nastrój mi też zaczął się udzielać?

Na razie nic ciekawego nie pokazuję, dziś powinnam skończyć jeden b.pilny projekt, zobaczymy czy dam radę.

Z okazji niedzielnego odpoczynku poszperaliśmy troszkę w sieci, znalazłam utwór, który wprowadził mnie w świąteczny nastrój - bo jakoś ostatnio mi sie nie udziela, choć dekoracje w sklepach i w centrum miasta już się zaprezentowały. Śniegu brak, nawet zimowej temperatury niet. Szkoda.

Mam nadzieje, że choć trochę zimy zobaczę w tym sezonie.



Pozdrawiam cieplutko, buziole :*

3 komentarze:

Moderacja służy mi tylko do tego, abym mogła przeczytać każdy komentarz, nawet ten dołączony do starszych postów. :)

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie kilku ciepłych słów.

Julka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...