22 listopada 2008

Śnieg troszkę posypał (zaraz pewnie go nie będzie), zimno sie zrobiło jakoś a mi nic się nie chce. Najchetniej leżałabym pod ciepłym kocykiem z kubkiem kakao i nic nie robiła. Ale rodzina i inne okoliczności nie pozwalają mi na takie przyjemności, wiec coś tam robię.

Wpadłam dziś szwędając sie po blogach do gsp06.

Cukiereczki rozdaje, wiec czemu sie nie wpisać, nic jeszcze nie wygrałam na blogowych zabawach, ale spróbowac można :D

Jakoś zastój na mnie nie działa dobrze, mam wrażenie, ze jak nic nie robię to się cofam :(

Dla takiej jednej zrobiłam kartę urodzinową. 

I kilka stempelków jakiś czas temu zrobiłam

Poza tym jakoś albumowo ostatnio się zajmuję. Bo coś tam trzeba robić, żeby zarobić. :D

6 komentarzy:

  1. No, kartka, bardzo ładna, podoba mi sie to połączenie elementów :)
    A stempelki superowe :))
    Zdolniacha!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna karteczka,te kolory i połączenie elementów...mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta kartka :))) kurcze stemple 1 klasa :D jak je robisz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne sa te stempelki.Powiedz jak je robisz?(z czego?)
    A kartka,jak najbardziej udana :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka bardzo ładna :)
    Podobają mi się Twoje stempelki, może więcej polskich napisów wyprodukujesz nie tylko z okazji świąt?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, już od dawna jestem pod wrażniem Twoich prac. Rzeczywiście, to co, piszesz o sobie, że nie wymagasz tylko od innych, ale też od siebie, ma przełożenie w Twoich pracach. Po prostu widać to od razu. Oglądałam mnóstwo Twoich ksiąg na wizażu, ale Twoje kartki są super. Zaintrygowały mnie stempelki i podpisuję się pod przedmówczyniami i ciekawa jestem jak je robisz. Będę tu zaglądać bo ciekawe rzeczy robisz, takie gustowne i stylowe, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Moderacja służy mi tylko do tego, abym mogła przeczytać każdy komentarz, nawet ten dołączony do starszych postów. :)

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie kilku ciepłych słów.

Julka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...