24 października 2008

Fioletowo a może troche różowo...

W końcu skończyłam, dokładnie o 4:09 wstałam z warsztatu, całkiem spodobał mi się ten fiolecik, w połączeniu z odrobiną różowości. Mam wrażenie, że im dalej tym bardziej clear & simple, ale jakoś o tej porze trudno mi kreatywnie myśleć. Zdjecia takie sobie, robione o 7 rano na parapecie, żeby trochę światła złapać w bury dzień. W dodatku w nocy okazało się, że skończył się czerwony i niebieski tusz  w drukarce, więc ani fioletowych ani chociaż różowych napisów nie miałam jak wydrukować :/

Tak czy siak pojechało wraz z małżem do pracy, mam nadzieje, że zamawiającej sie spodoba. 











16 komentarzy:

  1. Przepiękny album! Kolory zupełnie "nie moje", ale i tak mnie zachwycił!

    OdpowiedzUsuń
  2. no i znowu! znowu ktoś wykorzystał papiery które umnie leżą rok i sie kurzą i jeszcze jak wykorzystał te ramki dodatki wogule cała oprawa sliczne i dopracowane,zasługujesz na porządny odpoczynek po takiej pracy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki!!!!

    Może Cię zmotywuje mój albumik do zrobienia coś z nimi.
    Odpoczynek będzie w niedziele :D

    Już wiem, że zamawiającej pani bardzo się spodobał, wiec misja zakończona 100% powodzeniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny album i na pewno się spodoba. Pięknie dobrane kolorki i połączenia z detalami, cud malina :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi hi hi hi

    Cieszy mnie że znalazły się jeszcze osoby które zostawiły tu swój ślad. I kórym podoma się mój domeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podoba, bardzo, zwłaszcza te fiolety i ptaszki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajniutki domkowy albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest przepiękny nowa właścicielka napewno bedzie zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  9. też tak myślę, mam nadzieje, ze nie poodrywa małych elementów z tego zachwytu! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny albumik ! :) strona przed tytułowa jest rewelacyjna :)

    i to co służy jako tło album tez niebrzydkie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki!!!

    Tło też kiedyś wykorzystam, jeszcze nie wiem kiedy i do czego, ale musi troche odleżeć az nabierze mocy tfórczej

    OdpowiedzUsuń

Moderacja służy mi tylko do tego, abym mogła przeczytać każdy komentarz, nawet ten dołączony do starszych postów. :)

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie kilku ciepłych słów.

Julka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...