3 września 2008

Trochę zaległości

Zaległości nieco mi się utworzyło, miałam mniejszy dostęp do komp, ale nadganiam :D

1. Kartka z sową na cardlift, tutaj można zobaczyć jak liftowałyśmy :D, dziękuję koleżankom za świetną zabawę ;*



2. Mój drugi cardlift, miał być ekspresowy, wyszło jak wyszło, ale w jeden dzień się zmieściłyśmy, przebieg można podjrzeć tu .
Mi przyszło robić na szybko, pod presją upływającego czasu, myślę, że kartka przejdzie choć małą metamorfozę.


3. Kartka stworzona wczoraj, ot tak dla przyjemności tworzenia:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moderacja służy mi tylko do tego, abym mogła przeczytać każdy komentarz, nawet ten dołączony do starszych postów. :)

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie kilku ciepłych słów.

Julka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...