9 września 2008

Nowość i nagroda

Zaskoczyło mnie nieco. Tak sobie ostatnio wędrowałam po blogach i zobczyłam, ze przyznano mi nagrodę. Blogging Friends Forever.


Pierwsza jest od Drychy , druga od Joasih .

Zasady przyznawania tej nagrody:
1.Nominować można maksymalnie 5 osób
2. 4 powinny być wiernymi czytelnikami twojego bloga a 1 pochodzić z innej części świata
3. Należy zostawić linka do osoby, która cię nagrodziła.

Odbijam piłeczkę dalej. Nagradzam :


- Costa dostaje nagrodę za wyrabienie prac które mnie inspirują
- Nicktoska za retro jakie lubię
- Sara i Joasiah za stały doping i że mnie motywują do pracy
- Melissa Phillips , która moze tu nie zajrzała, ale ja często bywam u niej i podziwiam jej prace


I kartka z wizażowego kartkolotka:



8 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia :) A karteczka prześliczna - rozczulający jest ten ptaszek w gniazdku. Taki detal niby, ale cudny. I te guziczki - tak kontrastujące ze sobą kolory, a tak świetnie współgrają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :*
    Dodam jeszcze ze ptaszek jest w gniazdku z rafii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna i urocza karteczka, świetnie Ci wyszły te szczegóły na drzewku :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nir świetna kartka, super pomysł z tym drzewem.
    Gratuluję wyróznienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za ten doping, robiąc tą kartkę w nocy wydawało mi się, ze ponuro wychodzi, ale okazało się ze została dobrze przyjęta za co serdeczne dzięki

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka :)
    Super wygląda :)
    I gratuluję nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. juz pisalam, jest BOSKA !!!!
    powinnas wiecej w nocy scrapowac ;))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło mi!

    A w nocy jakoś mam więcej zapału i spokoju. O ile nie jestem zmęczona :D

    OdpowiedzUsuń

Moderacja służy mi tylko do tego, abym mogła przeczytać każdy komentarz, nawet ten dołączony do starszych postów. :)

Dziękuję za odwiedziny i zostawienie kilku ciepłych słów.

Julka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...